Suzuki VZ800 Marauder v.1999


Ensimmäinen MP-reissu vaimon kanssa



Marauderin kaasuttimien huolto

Työjärjestys
  • Tankin irroitus
  • Akun irroitus
  • Ilmaputsarien irroitus
  • Rungon tukiraudan irroitus etumaisen kaasarin päältä
  • Kaasareiden irroitus
  • Vaijereiden irroitus
    • Synkronointivaijeria ei suositella irroitettavaksi
    • takimmaisen kaasarin vaijereita en irroittanut vaan nostin sen siihen rungon päälle ja purin siinä
  • Kaasarin purku
  • Kasaus käänteisessä järjetyksessä
  • Tankki kun on poissa niin samalla on hyvä tarkastaa tulpat ja vaihtaa ne tarvittaessa
 Kaasarien puhdistuksen jälkeen kone lähti käyntiin hyvin vaikka varmasti kaikki säädöt on poskellaan. Käytin konetta pienkonebensalla joten en yrittänytkään vielä saada säätöjä kohdalleen. Korvakuulolta säädän ensin nuo kaasarit ja sitten mittarilla.

Ja jos en saa mieleiseen säätöön itse niin sitten ajan pyörän jonkun ammattilaisen säädettäväksi.

Tuossa noita ohjeita engalnniksi. Kuvat aukeaa isommiksi kun klikkaa niitä.










Morgan Carbtune kuvan mukainen käy neli-, kolme- ja kaksipyttyisille. Tosin kaksi pyttyisille löytyy omansa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti